met een M2ts naar MPEG converter. De meeste zijn niet gratis. De meeste links zijn gratis demo versies, als je echt iets wilt converteren moet je hiervoor toch betalen.

In de tweede link een specifieke oplossing voor Mac.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor een betaalde (meestal betere) oplossing betaal je ongeveer 30 dollar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k heb er veel vertrouwen in dat het hiermee: http://video.online-convert.com/convert-to-mpeg-2 , gaat lukken. Anders kan je het daar laten weten en helpen ze je verder, zeggen ze;-)

This free online file converter lets you convert media easy and fast from one format to another. We support a lot of different source formats, just try. If you can't find the conversion you need, please let us know and write us an e-mail. We probably can help you...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas... De online converter werkt niet...

"Unfortunately, your file could not be converted because your source file format is still unknown to our converter."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://download.chip.eu/nl/WinX-M2TS-to-iPhone-4-Converter-for-Mac_7506453.html

wellicht dat je hier iets aan hebt.