Hoe kan ik op google play apps downloaden?

Ik krijg telkens de melding: You haven't accessed the google play store app (the white shopping bag app icon) on your device with this emailaccount. Ik heb al extra een ander emailadres aangemaakt bij gmail maar dat werkt dus ook niet. Ik wil nl. avast op mijn android tablet zetten en kom telkens weer uit bij google play......

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik gebruik wifi voor internet (Tablet Yarvik TAB464)

Toegevoegd na 3 dagen:
Bedankt allemaal, voor jullie antwoorden. Ik heb 'm teruggebracht en toch maar een Ipad gekocht ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3K

Antwoorden (3)

Oké hier gaan we...

'U heeft de Google Play Store-app niet geopend op uw apparaat met dit e-mailaccount.'

U ontvangt de foutmelding 'U heeft de Google Play Store-app (het witte app-pictogram met de boodschappentas) niet geopend op uw apparaat met dit e-mailaccount. Meer informatie.' op de website van Google Play als:

* Uw telefoon of tablet geen ondersteund apparaat is. U kunt uw telefoon of tablet op geen enkele manier handmatig toevoegen aan de lijst met apparaten op play.google.com en u kunt de website van Google Play niet gebruiken.

* U probeert de website van Google Play te gebruiken voordat u de Google Play Store-app op uw apparaat heeft gebruikt. Het kan na het gebruik van de Google Play Store-app op uw apparaat enkele minuten duren voordat de telefoon of tablet wordt weergegeven op play.google.com. Als de Google Play Store-app niet vooraf op uw apparaat is geïnstalleerd, neemt u voor meer ondersteuning contact op met uw provider of fabrikant.

* U bent aangemeld met een Google Apps-account dat niet is gemigreerd naar de nieuwe infrastructuur voor Google Apps. Deze typen accounts kunnen niet gebruikmaken van de website van Google Play en moeten gebruikmaken van de Google Play Store-app op het apparaat.

* U heeft een apparaat met Android 1.5 (Cupcake). Gebruikers met apparaten met Android 1.5 kunnen niet gebruikmaken van de website van Google Play en moeten gebruikmaken van de Google Play Store-app op het apparaat.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet op alle apparaten met Android als besturingssysteem kun je de Play Store-app zetten. Als je op de volgende website in de tweede alinea op het woordje "hier" klikt, krijg je lijst met apparaten waarop je de app wél kunt installeren:
http://support.google.com/googleplay/bin/answer.py?hl=nl&answer=1397129

De Yarvik kan ol op die lijst niet vinden, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niets uit de app-store kunt installeren. Je kunt kijken of je apps rechtstreeks kunt downloaden via de website van Play Store (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.avast.android.mobilesecurity&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hdmFzdC5hbmRyb2lkLm1vYmlsZXNlY3VyaXR5Il0.

Ook kun je op zoek gaan naar andere websites die apps voor Android aanbieden, zoals deze: http://www.androidzoom.com/android_applications/tools/avast-mobile-security_bsrcp.html

Kortom, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Of, in dit geval, naar Avast...
Pieter2011
11 jaar geleden
op een yarvik tablet kun je geen googleplay gebruiken zij gebruiken getjar hetgeen betekent dat google geen toestemming geeft voor hun market