Hoe kan ik deze contactpersoon verwijderen uit mij MSN lijst?

Hallo,

Telkens als ik online kom, wordt er tegen mij gespraat door een contactpersoon genaamd "NakedChatshh" die gebruik maakt van een dubbelgesprek om tegen mij te kunnen praten, in die dubbelgesprek zit een andere contactpersoon genaamd "robertoltbedney". Pure spam.

Ik kan niemand in het dubbelgesprek blokkeren noch verwijderen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (3)

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110406141633AAdqk7k Hopelijk is je Engels redelijk goed:) Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
En probeer hem ook op msn te blokkeren in het optie menu door het tablad privacy te kiezen, daar wijst zich de rest vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet goed in Engels bent:P :
- Je gaat naar Windows Live Messenger, wat er gebeurt als je net inlogt.
-Je gaat naar het desbetreffende contact, dit keer NakedChatshh
-Rechter muisknop.....
- dan block je NakedChatshh
- dan verwijder je hem

Geen problemen meer mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ingelogd bent bij MSN ga je boven in d menubalk naar contactpersonen.
KLik daarop , kies op contacpersoen verwijderen.
Je krijgt nu een lijst van jouw contact personen. KLik d juiste naam aan en klik op ok
FRank