Wat kan ik het best doen met dit geluidsprobleem (PC)

Ik heb net nieuwe drivers geinstalleerd voor mijn Realtek geluidskaart. nu doet het geluid het niet meer. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Te weinig info. OS, kaart, instellingen?

In Windows staat bij afspeelapparaten mogelijk de verkeerde output geselecteerd.
r-klik op het speakertje, afspeelapparaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eerst kijken of alles nog aanstaat, als dat niet werkt kijken of alles nog goed aangesloten is en als dat ook niet werkt proberen de oude drivers weer te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roll back Driver. Ga naar
Control panel-system-device manager
Zoek Sound, video and game controllers
klik het plusje, rechtermuisklik properties
ga naar het tabje driver
klik roll back driver