Ik heb een probleem met windows 7 64 bit.

Nou ik heb bijv 290 gb in gebruik van de 450 en als ik dan iets wil verwijderen (naar prullenbak en dan prullenbak leegmaken).ik verwijder dan iets van 2gb dan zou jedenken dat je nog maar 288gb in gebruik hebt maar ik krijg dan dat ik 192gb in gebruik heb. Dus als ik iets verwijder komt dat erbij inplaats van eraf .. Kan iemand mij helpen dit op te lossen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

probeer eens iets ver verwijderen met shift-delete in plaats van alleen delete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prullenbak leegmaken? Of begrijp ik je verkeerd?

Als je iets verwijderd, (delete) komt het in je prullenbak, maar dan staat het nog wel op je harde schijf, alleen op een andere plek. Dan heb je die ruimte nog niet terug, pas als je je prullenbak hebt leeggemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je daarna nog maar 192 GB in gebruik hebt in plaats van 290 dan is daar 98 GB vanaf gegaan. Of bedoel je 292?

Anders hebt je helemaal geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rechtermuisknop klikt op de betreffende schijf en dan 'eigenschappen' vervolgens klikt op schijfopruiming. Dan zie je hoeveel ruimte je nog vrij kan maken of verborgen is.

Je kunt ook proberen om een schijf defragmentatie uit te voeren. Dit zal niet veel schelen maar meestal toch wel een beetje. Deze ordent je bestanden namelijk. Klik op start en type vervolgens 'defrag' dan zie je de opties verschijnen.