Hoe zet ik de nummers van een zelf gebrande CD over naar mijn MP3 speler?

Het lukt me niet de nummers van een zelf gebrande CD over te zetten naar mijn MP3 speler. Dit lukt wel met een originele CD. Ik werk dan met de ripinstelling van VLC Media Player. Maar hoe moet ik dat eerste voor elkaar krijgen?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kunt de gebrande CD met MP weer rippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de originele cd hebt is er toch geen probleem... Maar kan je de nummers niet gewoon naar je mp3 speler slepen met de verkenner.