heb je een programma waar je pc heel snel van word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit het raam gooien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de éénparig versnelde beweging?

Het beste antwoord

ja die heb je maar die moet je downloaden

http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_NL/slow-windows-7.asp?cid=adw7NL&gclid=CMmBnLSP-KcCFcOHDgod-mtyrg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met Tune Up Utilities kan je je PC optimaal houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je een Windows PC bedoelt....

Na zo'n programma om ongewenste software te verwijderen zal je computer meer tijd over hebben voor de dingen die jij er mee wilt doen, in plaats van voornamelijk malware en spyware draaien. Theoretisch zou hij dan weer net zo snel moeten worden als toen je hem kocht.

In de praktijk echter ontstaan er tijdens het gebruik zeg maar weeffoutjes in de software, waardoor een Windows PC na een jaar of anderhalf 'niet meer vooruit te branden is'. De zooi die je van dat CD-tje bij je vorige kamera hebt geïnstalleerd, de verlopen 'trialware' met verlopen demo-licenties. Zoek ook een lichte virusscanner, dus niet de nieuwste full-feature commerciële. Die zijn gemaakt om op snelle computers te draaien en leggen een oudje nagenoeg plat.

Een volledige herinstallatie van de software wil dan nog wel eens helpen. Zorg er dan voor dat niet alle extra trialware installeert. Maar sneller dan bij aanschaf zal je PC niet worden als je het zelfde operating system gebruikt. Je kunt niet ineens vette 3d-games spelen als je voorheen met moeite je tekstverwerker kreeg opgestart.

Een alternatief is bijvoorbeeld Xubuntu installeren, een Linux desktop speciaal voor wat oudere computers. Linux is sowieso wat vriendelijker voor je computer, en je houd hiermee relatief veel processorkracht over om dat filmpje te tonen bijvoorbeeld. 'Het' zal er echter allemaal wel een beetje anders uit zien, en je tekstverwerker heet ineens niet meer Word maar LibreOffice Writer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Er is maar één oplossing die echt werkt: herinstalleren van Windows (oude installatie (laten) verwijderen)!