Zijn er ergens cijfers over hoeveel mensen limewire nog hebben en hoeveel frostwire?

Als er meer gebruikers zijn van frostwire stap ik over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar horen zeggen werkt limewire niet meer dus ik denk dat niemand dat nog gebruikt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het nog.

Het beste antwoord

De keuze van een bittorrent programma maakt voor de resultaten niet uit. Als je dezelfde bronnen koppelt aan je zoekfunctie zul je de zelfde resultaten behouden. Het enigste wat verschillend is tussen de programma's is de belastbaarheid op je computer en de interface.

Dus als limewire voor jou nog werkt en je wou switchen omdat je misschien minder resultaten zult hebben, weet je nu dat het niet uit maakt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals bekend is het een "publiek geheim" dat Tim Kuik en companen op jacht zijn naar alles wat te maken heeft met (gratis) downloaden van alles wat men ook kan aanschaffen door er voor te betalen. ( auteurs recht etc )
Nog niet zo lang geleden is FTD ook verzocht,om hun activiteiten op dit gebied te stoppen en ,je raadt het vast al ..he is gestopt op bevel van de rechter.
Het logische antwoord hierop was : Spotnet,een programma welke te downloaden/ te installeren is en waarmee je op een volledig LEGALE wijze van alles kunt ophalen c.q.kunt downloaden en gebruiken .

TIP: Click op de afbeelding om te vergroten.

Groet:Zoekertje