Net zoals ieder ander bestand. USB-stick erin, klikken op opslaan als, en de USB-stick selecteren. Als het gaat op een bestand op je harde schijf: rechtermuisknop en knopiëren naar USB

Toegevoegd na 21 seconden:
kOpiëren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niets anders dan een ander bestand op een usb stick te zetten zoals een mp3 bestand.

Ga naar het bestand toe klik met de rechtermuisknop op het bestand en kies voor kopieren.
Ga vervolgens naar je usb stick toe die op dat moment al in je systeem zit en klik met je rechtermuisknop op deze schijf. Kies dan voor "plakken" en dan zal het pdf bestand een kopie op je usb stick achter laten.

Mocht het zo zijn dat je usb stick niet verschijnt in windows verkenner dan is er iets anders aan de hand en hiervoor kan ik je dan een uitgebreidere uitleg geven. Dat heeft dan te maken met netwerkschijven ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bedoel je dat het bestand aangeeft dat het niet opgeslagen kan worden, in dat geval moet je kiezen voor 'kopie bewaren'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als ieder ander bestand.