Hoe kan ik het programma checkgmail in Ubuntu automatisch laten mee opstarten in Ubuntu?

Het zou erg handig zijn. Nu moet ik elke keer bij opstarten van Ubuntu checkgmail zelf opstarten. En dat is vervelend

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik gebruik Ubuntu 10.10 the Maverick Meerkat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke Ubuntu heb jij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag. Ubuntu 10.10 the Maverick Meerkat.

Het beste antwoord

Dit kan je doen bij System > preferences > startup applications.

Toegevoegd na 2 minuten:
en dan moet je volgens mij de /usr/bin/checkgmail aanvinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo ver was ik ook gekomen. Maar wat moet ik daar opgeven? Ik kan het programma checkgmail namelijk niet vinden. Zie screenshot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hartelijk bedankt. Ik heb hem kunnen toevoegen aan de lijst via de add knop. Opnieuw opgestart en hij doet het. thx

Andere antwoorden (1)

Vreemd dat dit niet lukt. Geen idee of U al eens heeft gedacht aan het volgende:

Toegang tot uw server

: Zowel bij een NAS als een pc zit de server in uw eigen lokale netwerk. Als u wilt dat anderen toegang tot uw server hebben, dan moet u op uw router port forwarding configureren. U hebt thuis ook een vast IP-adres nodig, ofwel moet u een dienst als DynDNS gebruiken die uw veranderlijk IP-adres aan een vaste domeinnaam koppelt. Hebt u liever een VPS, een professionelere server buitenshuis, dan is deze toegang automatisch geregeld.
(bron Internet)

Click op de afbeelding,om te vergroten.

Groet:Zoekertje