Nederlands woordenboek/spellingchecker voor Engelse Office 2010

Ik heb ooit Office 2010 gedownload, maar dat is dan wel de Engelse versie. Dit was toen een beta. tegenwoordig is ie gewoon legaal.

nu zit ik met een probleem.. ik heb GEEN spellingcheckers/woordenboeken.

Ik zou graag wat checkers hiervoor willen hebben. Heb ze alleen nodig van de talen Engels, Duits en Nederlands.

Wie kan me hieraan helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In elke taalversie van Microsoft Office zijn taalprogramma's, zoals woordenlijsten en grammaticaregels, opgenomen voor meerdere talen. Als u wilt weten welke talen zijn opgenomen in elke versie van Microsoft Office 2010, raadpleegt u Gelokaliseerde versies van de Office 2010-suites. Als de taal die u wilt gebruiken niet is opgenomen in uw versie van Microsoft Office, moet u mogelijk een Microsoft Office-taalpakket aanschaffen. Zie Bepalen of u een taalpakket of taalinterfacepakket nodig hebt voor meer informatie.

Zie bron voor volledige informatie.