Waarom word vollediegscherm niet weergegeven(zie afbeelding)?

http://i42.tinypic.com/1zp4efm.jpg

10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
youtube?
chrome?
en dan op youtube pagina zelf, of doe je dit vanaf een andere pagina? Heb je al geprobeerd om yt op html5 te zetten? Is Flash up to date? (als je geen chrome gebruikt, chrome doet altijd zelf flash updaten dacht ik).
Amadea
10 jaar geleden
Omdat je eerst op die vier haakjes [ ] rechtsonder moet klikken, daarmee geef je aan de film op volledige schermgrootte te willen zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft koraal daarop geklikt, en schiet de achtergrond op zwart, verschuift zelfs het videoframe al naar links boven, maar schaalt het venster niet naar volledig scherm.
koraal19
10 jaar geleden
@Amanda daar op heb al geklik maar de beeld word niet volledig weergegeven, dat is te zien in afbeelding
koraal19
10 jaar geleden
@Mr Tomaat, dat gebeurt in chrome en IE9 ook op meerder paginas en video's vooral als ik hoger resolutie (HD-Full HD) gebruik maar toch kan ik wel veel HD video's in voelledigscherm bekijken,dus de vraag is waarom dan wel en weer niet?
flash player is ook up to date,
maar hoe zit youtube ik die in HTML5?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.youtube.com/html5?gl=NL&hl=nl Even op de knop "gebruik html 5" drukken Daarna nogmaals dat videootje probern fullscreen te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zeg niet dat het de oplossing is, of dat het zelfs normaal is om het zo op te lossen als het zou werken, maar het is de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als naar html5 je andere problemen oplevert kan je met dezelfde pagina met dezelfde knop weer terug naar de standaard (zoals je gelijk ziet na het drukken).
koraal19
10 jaar geleden
@Mr Tomaat, toch bedankt.

Antwoorden (1)

Rechts onderaan op de afbeelding met die vier hoekjes klikken voor een "volledig scherm" .