waarom komt een soort klokje op mijn blackberry als ik wat ga doen!

nou ik ga iederkeer wat doen en dan iederkeer komt zo een klein klokje gaat die 3 sec draaien en dan klaar en dan na 2min weer! hoe moet ik die weg halen en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dan is hij het programma aan het laden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gebeurt vooral als je veel geheugen in gebruik hebt. Dit is vaak het geval als je meerdere apps geinstalleerd hebt. Hij wordt dan iets trager en zall af en toe dat klokje laten zien. Hoe meer geheugen je gebruikt hoe vaker het gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent gewoon dat die aan het laden is. bijvoorbeeld het zelfde als het zandlopertje op de pc