Bestaat er een manier om een html video screen op je desktop te zetten?

de nos levert een html code ( tour de france) om een video screen/live link in je google, hyves oid te zetten, maar kan ik dat ding niet ook op mn desktop parkeren?
dát zou ik leuk vinden.
ik snap dat er verbinding met internet moet zijn, maar is daar geen gadget/widget/of andere software voor???

iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als ik je goed begrijp wil je een HTML code in de achtergrond van je bureaublad draaien. Dat kon in Windows 98 met Active Desktop en dat is daarna eruit gehaald. Vista heeft momenteel de Sidebar waarin actieve content kan worden getoond.

Een andere optie is het zoeken naar een gadget voor de tour de France of er zelf een bouwen. Volgens mij heeft iemand dat al gedaan voor Vista (bron 2)

Toegevoegd na 39 seconden:
NB. De Vista sidebar gadgets kunnen wel op het bureaublad gesleept worden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor XP zou je mogelijk Active Desktop wel kunnen aanzetten:
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/videoinstr/activedesktop.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt een antwoord waar je meteen iets aan hebt +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hé, super. dat klinkt inderdaad of het kan lukken... ga ik testen. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lukt, tenminste bij mij is het al gelukt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top!! werkt goed!! heerlijk, de tour de france op mn desktop :-))

Andere antwoorden (1)

Via youtube zou je kunnen doen:

Link video kopieren
www.keepvid.com
Plakken
Downloaden

Download Quickmediaconverter

En converten naar WMV.
En kijken maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk, sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch bedankt voor de moeite ;-)