Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn foto's met een Hp camera genomen op de computer overbrengen zonder deze via het programma van HP over te zetten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij veel camera's kun je in de setup aangeven of deze, wanneer ze aan de PC gehangen worden, als USB-drive herkend moeten worden. Wanneer deze optie uitstaat kun je foto's er meestal alleen met de software van de leverancier afhalen. Wanneer je deze optie aanzet, zou je er een schijfletter bij moeten krijgen en vervolgens de foto's overzetten net als bij een USB-stick.

Soms gebeurt het dat de camera een schijfletter wil gebruiken die al aan een ander apparaat is toegewezen. Je zult dan in het schijfbeheer (rechtsklikken op 'Deze computer' en kiezen voor 'Beheren') met de hand een andere letter moeten toewijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is in feite niet wat ik als antwoord hoopte te krijgen, maar goed, tot hier het beste dat werd gegeven, meest passend bij de vraag. bedankt

Andere antwoorden (4)

als je je camera aansluit op de pc kun je via deze computer (dit werkt neit bij alle camera's) naar deze camera gaan. Er is een"map"aangemaakt die naar de camera gelinkt is. hiermee kun je in de camera net als je een sd kaart of usb stick in de computer doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nu vind ik deze camera ook al niet meer terug !!!!
wat nu ?
Als je computer een kaartenlezer heeft, kun je ook de kaart uit de camera halen en deze in de pc stoppen en zo de foto's over kopieren.

Je kunt ook een externe kaartlezer aanschaffen die via USB op je computer aangesloten kan worden en zo de foto's overkopieren.
Die dingen zijn er al voor 7,50.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die kaartlezers zijn ideaal, en vaak zijn ze 15 in 1, dus je kaartje past er altijd in.
1- Via Firewire
2- via een externe usb-(alles in één)-kaartlezer

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een speciaal snoertje dat camera en laptop via USB verbindt. Ideaal!
Je kunt ook foto voor foto overbrengen als je dat wil. Handig als je er snel een paar op wil zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding