Help! Selecteren plaatje vanuit achtergrond Word

Ik heb een plaatje in een een cel in een Word-tabel geplaatst en deze vervolgens via Tekstterugloop naar de achtergrond verplaatst. Nu kan ik deze echter niet meer selecteren! Hoe kan ik er toch weer bij?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik bedoel eigenlijk met vanuit achtergrond: het plaatje zoals dat op de achtergrond komt te staan nadat ik het heb gemarkeerd als Tekstterugloop - 'Achter tekst'.

Weet jij het antwoord?

/2500

daar is helaas maar volgens mij 1 oplossing voor crtl z een aantal keer zo plaats je hem terug in de oude format. En anders zou ik zeggen voeg hem even opnieuw in.

Je zou, tijdelijk, de tekst in de cel kunnen knippen en op een andere plek plakken. Hierdoor is het plaatje het enige dat nog in die cel staat zodat je het weer kunt aanklikken en ermee werken.

Als er gebeurt is wat ik denk, dan kan je dat als volgt oplossen. Ga in de tekst staan dat over het plaatje staat, voeg een paar lege regels toe met [ENTER]. Als je nu in deze net gemaakte ruimte op het plaatje klikt dan wordt het plaatje geselecteerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100