Waar moet ik de codec(s) voor Windows Movie Maker downloaden ivm. mp4 en avi?

Het bestand F:\Videos\My video clips\Video0102.avi kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Google eens op k-lite codec pack. Grote kans dat het dan werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens vlc player die kan alles aan
capthavoc
13 jaar geleden
happyboy
13 jaar geleden
de beste player die er is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The one and only :D