Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPod spelletje

ik wil misschien angry birds op mijn iPod touch downloaden, maar een van mijn vrienden zegt dat dat spel te weinig levels heeft, ik vraag me dus af hoeveel dat er zijn, ik wil ook graag weten of er misschien nog leuke (niet al te dure) angry birds kloons zijn. (ik heb ook gehoord van een monty python angry birds kloon, weet iemand wanneer die uit gaat komen en hoe duur die (eventueel) zou zijn?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
508

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

ik zou zeggen, wat maakt die 3 euro zoveel uit, je kan werken en dan heb je het zo weer bij elkaar, het aantal levels valt best mee, ik heb de lite versie gehad en daar zaten al iets van 15 a 20 levels op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry birds heeft heel veel levels!
Zelf ben ik nog helemaal niet ver dus ik weet niet hoeveel het er zijn. Aan kloons zou ik niet doen. Angry birds kost maar 80 cent, je vind niet snel een betere versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry birds heeft iets van 300 levels. Dat beetje geld dat het kost is het 100% waard, echt een topspel!!
Andere leuke, niet al te dure spellen zijn: Doodle Jump, Cut the rope en fruit ninja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fun with death is een zeer goede kloon en gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, niet meer gratis...
Angry birds heeftheel veel levels en er komen er vaak nieuwe bij. Hij kost maar 80 cent en goedkoper dan dat zijn er geen apps. Dus het zoeken van een goedkipere namaak heeft geen nut.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry birds heeft echt een hoop levels en er komen er telkens nieuwe bij! Die updates kosten niets en alleen het spel kost 79 ct (hier in +49). Je kunt ook nog een keer 79 ct investeren voor de Angry Birds seasons. Ook daar krijg je geregeld nieuwe levels. Het enige wat het je veel kost is (speel)tijd. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding