(gratis) Videobewerkingsprogramma's voor mp4-bestanden gezocht

Ik zou graag verschillende video's tot één video willen maken, maar heb hiervoor een programma nodig. Windows Movie Maker doet het niet, omdat het MP4-bestanden zijn. Nu had ik bv. ook Amenuix geprobeerd, maar dat installatieprogramma duurt ietwat te lang.
Ik vroeg mij af of jullie een paar programma's wisten, het liefst gratis. Ook beetje gemakkelijk (= handig) in gebruik en niet dat het zo is dat ik een handleiding nog ff nodig heb :P Ook qua geheugen niet zo groot, gewoon eenvoudig en gemakkelijk programma, maar waarbij je nog wel genoeg mee kan doen, bv. titels erbij zetten, effecten enzo..

Dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik kan mp4 bestanden gewoon met Windows live Movie maker openen. Misschien kan je proberen om de nieuwste versie te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook geen idee of dit programma nog op xp werkt, misschien kan je de mp4 bestanden converteren naar een ander bestandsformaat.