Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komen alle uitroeptekens voor mijn muziek in iTunes?

Vanmiddag heb ik een poging gedaan om al mijn muziek op te ruimen, en heb ik veel van wat ik gedownload had en in de map 'Vuze downloads' stond naar 'Muziek' verplaatst, alleen nu kan ik 215 nummers niet afspelen omdat er een uitroepteken voor staat en ik die nummers dus op moet zoeken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen zonder elk nummer apart op te hoeven zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan kan hij de nummers niet afspelen. Ik zou alles uit je muziekbibliotheek verwijderen en het er opnieuw inzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat uitroepteken betekend dat je itunes de bestanden niet meer kan vinden, wat logisch is want je hebt ze verplaatst.

Je kan voor elk individueel nummer het gaat opzoeken via itunes, maar sneller is om alles waar een uitroepteken voor staat te verwijderen, en dan alles uit je nieuwe map 'muziek' weer in itunes zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alles er opnieuw in moet. Linker control + A. Zo selecteer je alles,
dan deleten. als je niet weet wat je weg wilt hebben, maar uitroeptekens zoeken...
dan kan je een nummer aanklikken, vervolgens met shift een nummer daar een paar regels onder aanklikken, dan is alles ertussen geselecteerd. ook handig om snel dingen te verwijderen =]

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding