App store vraag

Telkens als ik de app store open op mijn ipid touch, komt get vlakje ervoor waarin ik mijn wachtwoord moet invoeren. Ik doe dit nooit en klik altijd op 'annuleren' maar ik vind het wel knap irritant. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er miss aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Invullen. Heb je nodig om te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar als ik het invul gebeurt er vervolgens niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt. Je moet je elke keer inloggen zodra je de appstrore opent. Dit is om misbruik te voorkomen.
Dat is vreemd, normaal vraagt die dat pas als je gaat downloaden... Misschien eens herstellen via iTunes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er meerdere mensen die je ww gebruikt. Vroeger had ik het totdat ik me ww aan andere mensen gaf omdat zij geen account kunnen openen.