Waar kan ik Powerpoint downloaden?

Ik heb voor morgen het programma Powerpoint nodig..
weet iemand misschien waar je die gratis kunt krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan inderdaad gratis de proefversie van het microsoft office pakket downloaden, maar volgens mij, kan je niet alle functies gebruiken in de proefversie. Beter inderdaad gewoon Open Office downloaden, deze is compleet gratis, documenten zijn microsoft compatible, en is net zo goed. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Www.Microsoft.nl en dan de proefversie van office 2010 downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis, én legaal, kun je terecht bij het Openoffice platform.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powerpoint 2010 Microsoft. 60 dagen gratis. Download.
Maar pas op dit neemt veel GB op. Je computer moet korter dan 3.5 seconden naar een andere pagina toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen download een proef versie van microsoft.com

een andere optie is openoffice of libre office

en als het erom gaat dat je nog een presentatie moet maken, gebruik prezi.