Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen met BearShare?

Ik heb het programma op mijn computer staan en op de website staat dat je complete albums kan downloaden. Tot nog toe heb ik alleen maar losse nummers en ook wat videos gedownload. Ik wil graag weten hoe het programma werkt, en wat je er precies mee kan. Het lijkt mij namelijk geen p2p programma.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nou je kan met mensen praten en je muziek delen en je hebt en eigen pagina waar je je favoriete muziek in kan zetten maar heb je een goeie virusscanner want anders krijg je super veel virussen binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan er een hoop virussen mee binnen halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bearshare is alleen voor muziek, daar zitten geen virussen in
Het is bijna het zelfde als limewire
Je kunt er muziek mee downloaden video's en nog veel meer maar let wel op want het kan virussen bevatten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muziek mee delen, dit kan met de hele wereld (iedereen die bearshare heeft) maar je kan volgens mij ook zo instellen dat je muziek alleen maar deelt met een gekozen groep mensen (familie, vrienden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bearshare is wel degelijk een p2p programma.
Het maakt gebruik van het gnutella 2 netwerk.
Het is voor mij een tijdje geleden dat ik het gebruikte, dus de nieuwe functies zou ik niet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen oudere muziek en video's kun je gratis downloaden. complete albums ben ik er nooit tegengekomen. Waarschijnlijk wel als je betaalt. heb ik nooit gedaan dus het fijne weet ik er niet van, maar met de gratis versie kan het in ieder geval niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding