Wat is goed programmatje voor games te maken en offline te spelen?

Ik hoef ze niet te versturen (als dat wel kan is het niet erg)
Het liefst ook offline maken. (maar online is ook goed)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ik heb op school het vak informatica en daar zijn wij nu bezig met het onderwerp games, en als praktijk opdracht voor ons examen dus een eigen game bouwen dat doen wij met het programma game maker, ziet er misschien een beetje moeilijk uit maar is het totaal niet en je kunt er veel plezier aan beleven! de enige grens is volgensmij je fantasie dus veel succes!

te downloaden: zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet nog niet of ik het ga downloaden maar je bent wel het beste antwoorden

Andere antwoorden (1)

Gamemaker is goed voor beginners. Google op Gamemaker. Suc6!