Welk programma is goed voor je temperatuur te meten in uw pc ?

Toegevoegd na 22 minuten:
en hoe programmeer ik de ventilator met speedfan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Een goed programma vind ik zelf SpeedFan, dat niet alleen de snelheid van je ventilatoren meet en zelfs kan regelen, maar ook de temperatuur van diverse componenten meet en in je scherm toont.
En het programma is nog gratis ook, zie de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Temperatuur kan je niet meten met een programma maar met een thermometer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speedfan is uitstekend, het meet de CPU, GPU en HDD's. Is redelijk accuraat en nog steeds gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik zelf everest ultimate edition. dit omdat het behalven je temperaturen meet, ook de rest van je pc door meet.
zodat alles beschikbaar is van je systeem, temperaturen, ferqenties. spanningen type componenten ect.

speedfan heb ik zelf niet echt een goede ervaaring mee.
dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry :)