Heb je ook zo'n pesthekel aan die rode kronkeltjes onder je ingetikte woorden? Zelfs op GV zie ik het!

'T vertraagt de PC, 't leidt extreem af en ik ben er van overtuigd dat 't meer technische problemen heeft zoals BSOD's.

Ik schakel die %^&#* dingen altijd zo snel mogelijk uit. Maar om een of andere reden zie ik ze tegenwoordig ook wel eens in een browser (Opera of IE, dat weet ik even niet)... En dan checkt ie ook nog in de verkeerde taal.

heeft=geeft

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp heel goed je hekel. Zou je je instellingen niet moeten aanpassen?

Bij Firefox ga je naar Tools --> Options (of, bij de Linux-versie, naar Edit --> Preferences). Dan klik je op Advanced (rechtsboven), dan op de tab General. Daar staat een vakje "Check my spelling as I type". Dat vakje kun je uitvinken.

Voor Opera wordt vaak het programma'tje GNU Aspell gebruikt voor spellingcontrole. Voor Intenet Explorer vaak het programma'tje ie7pro. Dus die dan bij programma's verwijderen als je er hinder van hebt. Draai je Opera op een Mac dan weet ik niet hoe je dat kan uitschakelen. Kun je de programma's niet verwijderen, i.v.m. machtigingsinstellingen, zou je de spellingcontrole moeten kunnen uitschakelen. Maar misschien wordt dit centraal gestuurd, door de server?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100