Hoe kan ik van een foto een persoon afhalen en bij een andere foto plakken zodat ik een foto krijg van twee personen?

Ik heb twee foto's van twee personen en die wil ik op een foto krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.6K

Het beste antwoord

In photoshop, moet je met lagen gaan werken.
Neem 1 foto, knip/gum rondom 1 persoon de achtergrond weg (transparant maken, niet wit), en sleep die laag waar nu alleen de persoon op staat, naar een andere in photoshop geopende foto. Nu staat die ene persoon over die andere foto heen, en kan je het formaat corrigeren zodat deze in de juiste grootte krijgt, en een juiste positie geven.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=MtU_0lIYKl4

Hier een filmpje van hoe je dit kan doen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een schaar en een beetje plak of dubbelzijdige tape. Zo creëer je ook nog eens een zeer originele eigengemaakte soort 3D foto :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
door met een bewerkings programma te werken dat verschillende lagen kan invoegen zou dat gemakkelijk moeten kunnen, er zijn genoeg programma's die dat doen bijvoorbeeld photoshop is er een. maar er zijn nog wel weer betere.