Als ik mijn map "Ongewenste Mail" in Windows Mail wil verwijderen krijg ik een foutmelding. Wat kan ik hieraan doen?

Het is heel raar. Sommige mails kan ik wel verwijderen, sommige niet. Ik kom er maar niet achter waarom. Ik hoop dat er een simpele en snelle oplossing is.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt, kee heeft me nog nooit laten zitten zonder oplossing die werkte. ;-)

Antwoorden (2)

Gevonden op een computerforum:

"1. Back up de email die je wil houden voor alle veiligheid.

2. Sluit Windows Mail.

3. Klik de Start knop en selecteer Computer.

4. Navigeer naar C:\Users\uw gebruikersnaam/AppData/Local/Microsoft/WindowsMail.

5. Delete WindowsMail.MSMessageStore.

6. Open de Backup directory.

7. Open de new directory.

8. Delete WindowsMail.MSMessageStore.

9. Open Windows Mail om een rebuild van de mailstore database te laten gebeuren.

Het zou nu mogelijk moeten zijn om de problematische emails te bekijken en te verwijderen zonder problemen.
Noteer - zorg dat "hidden files" getoond worden in de folder view opties."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks! Hoe kan ik stap 1 het beste doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie bijvoorbeeld:
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/veiligheid/windowsmail_backup.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!!! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkt het ook? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nu pas bezig met de back up...
Dit lijkt te lukken. Daarna de rest. Ik laat het je weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pffff, dit was geen goede oplossing... Ik ben nu verder van huis. Ik haat Windows!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nieuwe install is na dit soort problemen mijn favoriet. alles eraf, schoonmaak progjes erdoorhalen, nieuwe erop, backups terugzetten, en hopelijk dan een smile :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo ben je verder van huis?
het enige wat ik je kan aanraden is het aan Kee te vragen op Yahoo answers. Dan moet wel je engels een beetje okay zijn. maar kee die weet alles en heeft mij uit menig knelpunt gered.

ze is vriendelijk en legt dingen uit op het gewenste niveau. fijn mens. ;-)
succes!