Wie kan mij helpen met het volgende: Wil een stuk muziek van een You Tube filmpje opnemen en als mp3 opslaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn youtube-downloaders en muziek-uit-filmpjes-extractors...

Dus je hebt nodig bv:

1) Youtube downloader of Youtubeget
2) Youtube to MP3 Converter

Alletwee te vinden op usenet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is heel simpel. Als je een youtube filmpje hebt gekeken wordt dat opgeslagen bij je tijdelijke internet bestanden. Gewoon even zoeken. Gebruik dan het programma Super van erightsoft, wat gratis is, om je FLV-bestandje te 'converteren' naar een MP3 bestandje. Selecteer bij audio opties b.v. 'stream copy' en je hebt een MP3 bestandje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of als je liever geen programma's installeert, kan dit ook online! :D

Gewoon Youtube URL invoeren, en dan krijg je automatisch het mp3 bestand. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al een tijdje dit programma, en ben er erg tevreden mee. Snel, makkelijk en virusvrij.

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd youtube donwloader en de converter zit al in de youtube downloader