Hoe kan ik een mp3-bitreeks uit een filmpje trekken Z-O-N-D-E-R een audio-ripper te gebruiken?

Hoe kan ik een mp3-bitreeks uit een filmpje bit-for-bit kopiëren naar een mp3-only bestand?

Dus NIET (N-I-E-T) opnemen/re-recorden (rippen) met een audio-recording progje... Dan gaat de 2MB file naar iets van 24MB (in elk geval intern, tijdelijk) en dan moet je 't HERrcomprimeren als je er weer een 2MB mp3-bestand van wil maken.
Ik wil pertinent niet hoeven hercomprimeren. Als 't antwoord dat wel inhoudt, dan krijg je in elk geval een thumbdown (sorry :P). Zo'n antwoord is ook nutteloos want dat kan ik al.

Er zijn dus progjes die zelf wel rippen en dan kunnen opslaan als mp3-file (zonder eerst een 24MB was-file te maken), maar dan heeft ie toch ge-hercomprimeert (da's te zien aan de mp3-kwaliteitsinstellingen die je dan in kunt stellen en afhankelijk van die kwaliteit ook verschillende groottes van bestanden genereert - wat dus aangeeft dat ie inderdaad de audio opneemt en dan hercomprimeert).
'T moet dus een progje zijn die de audio-bitjes er uit trekt en 1-voor-1 kopieert naar een nieuw bestand zonder de geluidskaart te gebruiken. ('T MOET dus ook gewoon kunnen op een PC ZONDER audio-chip/audio-kaart.)

Het gaat in dit geval om een FLV-bestand, maar ook andere formaten komen voor.
'T moet dus een progje zijn die 't filmpje scheidt van de audio. Het zal dus om een progje gaan die goed met headers enzo kan knutselen.

En liefst weer freeware natuurlijk... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=aXNhg-nC_sY

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragensteller dreigt met thumbs down. That's a first!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... Ja, sorry.

Het beste antwoord

Ik gebruik daarvoor het gratis programma Super van erightsoft. Het flv bestandje gebruik ik dan als invoer. Bij output selecteer ik MP3 en bij audio opties stream copy. (stream will be directly copied from the input file without re-encoding). Het resultaat is een kleiner MP3 bestandje dan het oorspronkelijke FLV-bestand. Ik vind je vraag overigens wel ingewikkeld.

Toegevoegd op 13-06-2009 08:25:42
Er vindt dus geen encoding plaats. De audio wordt uit het flv-bestandje gestreamd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu maar hopen dat je geen thumbs down krijgt van mmm. Je neemt wel een risico.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt goed!
(@Melissa: tja, ik geef alleen thumbs down als 't antwoord gewoon niet echt een antwoord is zoals 't gevraagd wordt.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx, progje ga ik zeker proberen!

Andere antwoorden (1)

Of google het en zoek naar FreeYouTubeToMP3Converter.exe

succes, het is er wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx, ga ik proberen!