Op 1 van mijn computers staat een dubbele Windows. Hoe kan ik er 1 uitgooien zonder opnieuw te installeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt twee keer windows XP geïnstalleerd.Dan zal er achter één van de twee versies "old" staan.Dat is de oude windows en die directory mag je gewoon helemaal verwijderen.

ga naar start in het schermpje uitvoeren type je msconfig ,.... enter onder het tabblad opstarten vindt je dan 2 paden naar windows Controlleer beide paden soms is er eentje al niet goed en die wordt dan vanzelf verwijderd (er is een controle knopje) zijn ze beide goed verwijder de onderste klik op toepassen en ok er wordt nu gevraagd te herstarten let wel, verwijder je de verkeerde moet je echt herinstalleren dus wees voorzichtig en denk logisch na. succes

Als ze zich beide op een andere partitie bevinden, kun je deze ook gewoon formatteren zonder dat het actieve systeem ten onder gaat. Gewoon naar de partitie waar de overbodige windows op staat, rechtermuisknop op die partitie en dan formatteren ;) Lijkt me dat dit moet werken?

Dit is de enige goede manier: Ga naar Schijfopruiming. Klik op start of iets dergelijks. Dan kan je dingen aanvinken. Vink "Oude Windows Installaties"" aan. Klik op volgende. De oude Windows wordt nu verwijdert. Succes, Sherlock

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100