Wat is een goeie gratis software om beelden op je computer te filmen?

Ik ben pasgeleden een website genaamd Justin.tv tegen gekomen en zie veel mensen hun beeldscherm filmen. Nu ben ik benieuwd wat voor software zij gebruiken, of wat jullie denken dat zij gebruiken. Ik ken unregistered hypercam, maar ik denk dat er wel betere software bestaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik vind het programma van dvd-videosoft heel handig om schermfilmpjes te maken.

overigens zijn alle programma's van dvd-videosoft echte aanraders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fraps is een simpel en handig gratis programmaatje, je kan zelf alles instellen!