google chrome herstellen?

Laatst wilde ik een programma zien op het internet en toen vroegen ze naar google chrome Mijn laptop is vrij nieuw dus ben bang dat ik hem verwijderd heb. Als ik hem niet heb gehad hoe kan ik hem dan krijgen of op een veilige manier downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Google Chrome is heel makkelijk te installeren. Ga in je huidige browser naar dit adres:

http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl&brand=CHMB&utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-bk&utm_medium=ha

en de rest wijst zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier kan je hem veilig downloaden, al zeg ik erbij dat ik nog nooit gehoord heb dat een programma op internet naar een specifieke browser vraagt...

http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl&brand=CHMB&utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-sk&utm_medium=ha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me net voor terwijl ik de site opzocht. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ja soms heb je dat he :-)