Is de geïntegreerde camera van mijn Imac thuis te gebruiken als bewakingscamera? Is er een APP waarmee ik op afstand mijn Imac camera kan activeren?

Zo kan ik mbv mijn smartphone via mijn bestaande Imac- camera op afstand controleren wie in mijn huis rondloopt als er een bewakings alarm afgaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik ken een paar programma's die dit regelen, maar niet allen hebben de mogelijkheid tot externe toegang. Zie bron(nen)