Hoe kan ik bij Excel 2007 zorgen dat een bepaalde regel steeds in beeld is?

Op mijn werk werk ik met een oudere versie van Excel en ik weet dat het mogelijk is om een bepaalde regel aan te wijzen, die altijd in beeld blijft, ook als je naar beneden scrolt. Deze optie kan ik in Excel 2007 niet vinden. Wie helpt mij ermee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Op het tabblad Beeld, en dan onder Blokkeren.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Ze hebben dat bij Excel 2007 zelfs nog makkelijker gemaakt. Je moet het alleen weten te vinden: klik op het tabblad Beeld, knop Deelvensters blokkeren en kies Titels blokkeren.

Voila!