Met Adobe Photoshop CS4 kan ik een tekst niet wit maken op een plaatje, hoe los ik dit op?

Daarbij kan ik de tekst ook niet op het plaatje zien (het is omlijnd).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Selecteer het tekst gereedschap T. Type een woord dubbelklik in dit woord om het gehele woord te selecteren. Kijk in het tools palet (je gereedschapspalet) of de voorgrond kleur op wit staat! Klik op het pijltje wat tussen de vierkantjes wijst van de voorgrond en achtergrondkleur om deze te verwisselen. Als je kleuren hebt geselecteerd kun je op D drukken om zo weer naar voorgrond kleur zwart en achtergrond kleur wit om te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo te horen is de tekst niet geplaatst op de bovenste laag. Je kunt de lagen onderling gaan verschuiven en de tekst mij dus naar een hogere posities schuiven zodat hij boven op de andere lagen komt te staan.
Dit doe je allemaal in het lagen pallet.