Hoe kun je in outlook 2010 instellen dat mail wel direct verzonden wordt, maar niet automatisch opgehaald?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik zie er persoonlijk geen voordeel in om je mail wel automatisch te verzenden, maar niet automatisch te ontvangen.

Ik zie in de voorganger (Outlook 2007) alleen een opties waarbij alles tegelijk gebeurd dus verzenden+ontvangen.

Mijn antwoord is: dit gaat standaard niet. Wellicht alleen met tweakprogramma's.

Bij mobiele telefoons is het soms wel mogelijk om alleen te versturen en niet te ontvangen, dit heeft met data/extra kosten via het mobiele netwerk te maken.