Als ik de computer opstart krijg ik een foutmelding van AVG, ben ik dan nog beveiligd?

"AVGRSX.EXE - Unable To Locate Component", "This application has failed to start because MSVCR80.dll was not found. Re-Installing the application may fix this problem". Het probleem is begonnen toen ik AVG 10 over AVG 9 heb geinstalleerd. Ben ik nu nog wel beveiligd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je nog geen bericht gekregen van de nieuwe versie
2011 ?
Anders zoek hem op en dan zet hem erop .
Probleem dan ook afgelopen .

Antwoorden (2)

zo te lezen niet, maarjha met AVG ben je zoizo al niet al te best beveiligd.
opnieuw instaleeren helpt wel, anders neem je AVAST ofzo gebruik ik ook, licencie voor een jaar is gratis.

Toegevoegd na 6 minuten:
avira antivir kan ook maar ik vindt dat noggal irrietant veel popups en alles wordt geblokeerd wat je je in je pc plugt.

maar nog even een andwoordt, nee je ben niet beveiligt omdat AVG niet kan op starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben bang van niet met deze foutmelding! Sowieso is AVG geen beste virusscanner, verwijder AVG en installeer de gratis Avast, die is wel goed;