Hoe voorkom ik dat Mozilla Thunderbird wordt afgesloten met Ctrl-W toets combinatie?

Het is echt heel vervelend, dan denk ik dat de schermfocus bij de web browser ligt en druk ik op ctrl-w om een tab af te sluiten en dan sluit thunderbird in zijn geheel af.
Ik ben in verwarring met de schermfocus omdat ik gebruik maken van meerdere monitoren. Op de rechte monitor draait thunderbird en op de hoofdmenu door de internet browser.

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik heb het toch al gevonden. In de geavanceerdere instellingen, bij de configuratie editor kan je de waarde veranderen: mail.tabs.closeWindowWithLastTab naar false

dit werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Met Keyconfig, een add-on voor Firefox.
Te downloaden hier:
escape