Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zegt Photoshop dat ik mijn grafische kaart moet updaten terwijl er geen updates zijn?

Photoshop liet mij weten dat ik mijn kaart moest updaten, maar mijn AMD kaart zegt dat er geen updates zijn. Ik kan nu niet mijn bestand bewerken in Photoshop omdat hij een zwart bestand laat zien met een rode balkje.
Als ik mijn AMD settings wil openen, zegt-ie dat hij niet is geinstaleerd of niet goed geinstaleerd. Wat moet ik hieraan doen?

6 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de-installeer je AMD driver, het zit duidelijk niet goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

'Als ik mijn AMD settings wil openen, zegt-ie dat hij niet is geinstaleerd of niet goed geinstaleerd. Wat moet ik hieraan doen? '

Deze melding betekend niet dat er geen updates zijn, dit betekend dat er iets mis is met je huidige AMD drivers.
Download handmatig de nieuwste drivers van de website, en probeer deze te installeren.
(Lees meer...)
Ritsuka
6 jaar geleden
Sharonves
6 jaar geleden
Oke, dus als ik nu de instellingen open, krijg ik wel gewoon het programma.Als ik naar updates zoek, staat er: "U Radeon-software is actueel" maar het Photoshop bestand is nog steeds "kapot"

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding