Ja hoor. Ga op een cel staan, of selecteer een hele verzameling cellen als je zo'n verzameling een naam wilt geven.

Type dan in: Alt-I, N, D - en er verschijnt een venster waarin je je cel(len) een naam kunt geven.

Toegevoegd op 04-06-2009 17:10:43
Daarna kun je in formules aan die naam refereren. Dus niet meer =D17*2, maar =tussenresultaat*2 . Dat maakt je spreadsheet veel duidelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal juist... +1
www.gratiscursus.be :)! daar staat excel alles over excel go get it!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Selecteer bijv. cel B2. Tik linksboven in 't vakje waar B2 staat: fiets. Cel B2 heet nu fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet zo, dan is de naamloze cel gevuld met de waarde "fiets"... slimmeke... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, mmm heeft het over de het vakje waar "B2" in staat. Als je daar "fiets" intypt, heeft de cel wel wis en drie de naam "fiets" gekregen. Ik gebruik liever Alt-I, N, D, omdat ik niet houd van afwisselend muizen en toetsenborden. Maar het komt op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdomd, da's handig!
Kende ik nog niet.