waarom zijn sommige e-mail mappen in thunderbird blauw?

Sommige mapjes in thunderbird worden blauw. Ik dacht eerst dat dit voor ongelezen mail was, maar dat blijkt het niet te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is toch ongelezen mail.

Ook al heb je alle mails al gelezen, toch kan de interne administratie van Thunderbird wel eens in de war raken. Dit gebeurt vooral wanneer andere programma's aan de mailbestanden hebben gezeten.

Als oplossing kun je naar zo'n map gaan, en ofwel alle mails (nogmaals) lezen, ofwel eerst met Control-A alle mails selecteren, en daarna op M drukken om ze allemaal als gelezen cq ongelezen te markeren.

Druk een aantal keer op M, totdat je ze minimaal twee keer allemaal als gelezen hebt gemarkeerd. Daarna zou de map weer zijn normale kleur moeten krijgen.
Cryofiel