Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik in Gmail mailtjes van een bepaalde afzender in een andere map binnen laten komen dan in Postvak in?

Ik krijg nl. al mijn mail op m'n mobieltje bij "postvak in" binnen, maar die bepaalde mails hoef ik niet direct te zien maar ik wil ze wel ontvangen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben niet bekend met mail ontvangen op een mobiel. Echter in gmail wel. Je kunt een map aanmaken waar je de desbetreffende mailtjes in wilt ontvangen. Als je een mail krijgt van de afzender kan je een regel aanmaken. Op mail gaan staan, rechter muisknop aanklikken: regel aanmaken. Lees dan zorgvuldig de vragen door en geef aan in welke map je de mailtjes wilt ontvangen. Dit moet je aanvinken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, als je inlogt zie je in het midden bovenaan: filter maken, staan, daar kan je op bepaalde kenmerken het postvak IN laten overslaan bijvoorbeeld of andere dingen instellen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding