ik heb pas een map gecomprimeerd met 7z. maar nu valt dit bestand niet meer uit te pakken. is er een prog waarmee ik het terug kan halen?

ik had een map met een inhoud van ong 6 Gb. met 7z heb ik dit gecomprimeerd en een max bestandsgroote van 4.7Gb gegeven.
hierdoor kreeg ik 2 bestanden.
als ik dit probeer uit te pakken ( wat soms ook niet lukt ) krijg ik een bestand waar ik niks mee kan en wat ik ook niet kan openen of herkend wordt.
maarja ik wil wel graag mijn bestand weer open :)
volgensmij ( omdat het in 2e is gesplitst ) moet je het aan elkaar kopelen zodat het weer als een map wordt uitgepakt. maar hoe doe je dit?
als ik het nu probeer uit te pakken krijg ik de fout dat het niet als archief kan worden uitgepakt.
ik hoop dat imand mij kan helpen, de bestanden die er in staan zou ik graag terug hebben.

Mvg. Anne Pronk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Hallo Anne. Als ik met zo'n vraag zit, ga ik googelen met de vraag, bijvoorbeeld in het opdrachtvenster te typen:
hoe herstel ik een 7z comprimatie? en dan in de gevonden websites selecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heb k ook al gedaan:)..ben zelfs nog bezig^^ RAR recoverey enzo. maarja ik kan het tevens ook vragen miss dat imand een idee heeft.
zitten de twee zipbestanden in dezelfde map??? Normaal gezien kan winrar ook 7z bestanden decomprimeren heb je dit programma al eens geprobeerd??

Je kunt winrar hier downloaden:

http://www.winrar.be/nl/download (of een andere downloadsite!)

Bij de installatie kan je kiezen welke bestandstypen winrar kan openen. Mocht je dat niet gedaan hebben rechtermuisknop op het EERSTE bestand en openen met winrar
Bronnen: