Hoe kan ik als ik mijn MDA aan heb gesloten aan mijn pc het geluid van mijn MDA horen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
wat is een MDA?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een plaatje al genoeg? http://images.businessweek.com/ss/06/05/personal_tech/image/tmobile_mda.jpg soort smartphone dus.

Antwoorden (1)

Hoe bedoel je dat precies? want als je mda op je computer is aangesloten, kan je het desbetreffende bestand via je computer afspelen.

Anders zou je het gewoon via je MDA moeten afspelen.. Of misschien is er een kabeltje voor. Sorry mss zijn er anderen die er meer van weten.