Ik heb laatst Windows XP opnieuw geinstalleerd op mijn Samsung NC10, vanwege problemen met malware. Nu doet mijn Fn functie het niet meer.

Met uitzondering van de volumeregeling. Hoe krijg ik de rest van de functies terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit zit niet zozeer in het functioneren van de FN knop maar in de achterliggende programma's van Samsung zelf die bij de oorspronkelijk installatie waren meegeleverd. Deze zijn op de site van Samsung te downloaden waardoor zaken als beeldscherm helderheid e.d. het weer doen. Tevens kan je hier de handleidingen en drivers downloaden.
(antwoord geschreven op geherinstalleerde NC10)