Kan je skype ook installeren op zo'n mini laptop en dan vanaf iedere plaats waar je een wifi netwerk hebt contact maken met een andere skyper?

Maakt het daarbij nog uit of de ene skyper apple (ipod touch) gebruikt en de andere windows (vista)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zolang je de software voor Skype kunt draaien op je apparaat en je hebt een internetverbinding kun je skypen. Het is dan niet van belang of je een notebook of een iPod of iPad hebt. Wel moet je voor de Apple- apparaten de AppStore voor Skype downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In principe wel.
maar kijk ook eens naar PowerVoip of een andere Voip aanbieder, daar kun je tegen heel weinig geld ook bellen met vaste telefoonnummers via je laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een netbook bedoeld dan kan dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je contact kunt maken (met een kabel of draadloos Wifi) met Internet kun je Skypen. Dat geldt voor een (mini)laptop, notebook, PC, GSM enz.
Voor GSM's die via hun provider Internetten bestaat de kans dat hun provider hen verbiedt om Skype te gebruiken (blokkering). Dat vinden die providers teveel concurrentie.
Uiteraard kun je met Skype bellen naar andere Skype-gebruikers en als je een tegoed hebt dan kun je ook bellen naar vaste nummers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook een mini labtop en daar werkt skype prima op!