Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Tablet ( Labtop ) met een zeer oude versie van Windows zonder USB nog met floppies.Kan deze aangesloten op een nieuwe computer .Par/ser?

Op mijn docking station zit wel oude usb aansluiting. Heeft iemand een oude windows versie op floppies met een aansturing voor USB?
Is er nog een andere mogelijkheid om dit tablet nog te gebruiken, zonder iedere keer een floppy in het tablet te stoppen?

Toegevoegd na 1 dag:
fujitsu stylistic 1200
met poort replicator
Windows 95

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
646
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laptop
capthavoc
13 jaar geleden
ben wel benieuwd naar merk en type enzo ?
rose
13 jaar geleden
Mocht je er uiteindelijk niets mee kunnen houdt ik mij warm aanbevolen. Het zou een leuke aanwinst zijn voor mijn 'museum'...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Da's een mooi oud dingetje dat je daar hebt.

Ik weet niet welke versie van Windows 95 je precies hebt, maar als het een B of C versie is kun je onder de link lezen hoe je de juiste drivers installeert. Je zult ze wel met een diskette (een floppy is eigenlijk de oudere slappe disketteversie) op het tablet moeten zien te krijgen...
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding