Wie weet een simpel adressenboek, dat ik kan gebruiken op Windows 7 en Vista?

Sinds Windows 3.0 heb ik voor mijn adressen altijd gebruik gemaakt van Windows Cardfile. Een simpel en leuk programma om je adressen bij te kunnen houden. Door de jaren heen en alle verschillende versies van Windows, heb ik dit programma altijd meegenomen, maar bij Windows 7 werkt het niet meer.
Daarom zoek ik nu een vervangend programma waarin ik op zeer simpele wijze namen en adressen kan bijhouden. Dus geen super uitgebreide programma's. Gewoon simpel en klein.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Evernote, misschien uitgebreid voor een adressenboek maar de mogelijkheden zijn eindeloos van dat product.

Gratis.

Toegevoegd na 1 minuut:
En andere Onenote, die wordt meegeleverd met de meeste Office-pakketten.