hallo ik heb een vraag over word

ik moet mijn boekverslag inleveren en ik wil het nu verbeteren enzo maar er staat wijzeging is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendeld.
en ik moet het voor morgen inleveren heeft iemand een idee ???

Toegevoegd na 5 minuten:
ik moet morgen een boekverslag inleveren voor school.
ik had het op mijn oude pc af en heb het op mijn nieuwe pc gezet.
maar als ik hem nu open om het te verbeteren spellingsfouten enzo staat er wijzeging is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendeld.
en nu kan ik er niks aan veranderen aan het hele boekverslag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Open een nieuw Word-document, kopieer alles van je oude verslag naar dat nieuwe document en probeer het weer op te slaan.

Of misschien werkt 'Opslaan als' ook wel gewoon in plaats van gewoon 'Opslaan'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet alles selecteren, kiezen voor kopiëren en dat in een ander document plakken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wel raar als dat niet kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer ctrl+v eens.
sterredag
13 jaar geleden
eerst ctrl+c dan pas ctrl+v
Zou het kunnen dat een of meer secties zijn beveiligd?
Dan misschien via menu Extra, beveiliging opheffen
hopen dat er geen wachtwoord opstaat.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit lijkt er wel op, zie bron

Toegevoegd na 10 minuten:
TRIAL versie verlopen, dat moet het zijn, zie bron

Toegevoegd na 11 minuten:
TRIAL versie verlopen, dat moet het zijn, zie bron

Toegevoegd na 11 minuten:
TRIAL versie verlopen, dat moet het zijn, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boven in de werkbalk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trial versie verlopen, komt steeds terug op google, zien bron die ik int antwoord heb gezet
Je maakt gewoon de tekst blauw, rechtsonder gewoon je muis klikken, dan over de hele tekst gaan, dat alles blauw is, je doet dan ctr-c, opent dan een nieuwe document, dan ctrl-v,en je hebt je tekst erin staan, deze opslaan onder een andere naam, maar je kan hem dan wel bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan dit weer op je oude computer openen en printen, als dit niet mogelijk is, stuur het dan naar je email en print dit op school uit.

Toegevoegd na 59 seconden:
o ik zie je het niet een kan open maken op je computer, probeer het gewoon op school ,is wel riskant, maar al je gee andere oplossing hebt, is dit de beste.

Toegevoegd na 1 minuut:
o ik zie je het niet een kan open maken op je computer, probeer het gewoon op school ,is wel riskant, maar al je gee andere oplossing hebt, is dit de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of kopieer het op een usb stick en ga nog even langs een klasgenoot en kijk of het daar op de pc wel opent.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je geschreven tekst selecteren en kopieren en plakken.

Stap1) selecteer alles
stap2) Ctrl+c
stap 3) open nieuw word document
stap4) Ctrl+v om je oude document in de nieuwe te plakken.
stap5) opslaan. klaar.

Lukt dit niet, dan moet je misschien een compatibility pack downloaden voor jouw specifieke office versie, zodat hij weet om te gaan met oudere documenten.

http://office.microsoft.com/en-us/support/microsoft-office-compatibility-pack-for-word-excel-and-powerpoint-2007-file-formats-HA010168676.aspx